Wednesday, January 22, 2014

beni sandovic yaptilar

Merhabalar.Ben 24 yasinda bi kizim. Anlatacagim olay basima 6 yil once geldi ve daha once kimseyle paylasamadigim icin sizinle paylasmak istiyorum.Universteyi kazanmistim ve istanbula gitmek icin yola cikmistim.(Mardinden) Ailemle otogara geldik babamin bir arkadasi vardi otogarda babam ona emanet etti ve binecegim otobusteki sofore mavine babam ozellikle tembih etti cunku ilk kez mardinden uzak bi sehre gidiyordum.
Neyse yola ciktik hersey cok guzeldi taaki hava kararana kadar.Otobuste cok fazla yolcu ypktu bu yuzden cok sakindi.Muavin geldi ve bisiler icip icmicemi sordu ama gozleriyle surekli beni kesiyordu bende biraz tedirgin oldum ama belli etmemeye calisiyordum. 5 6 saat gecmisti hic uyumamistim tedirginligi uzerimden atamiyordum mola verdik ama tesis demeye bin sahit lazim cok sessiz ve sakindi bende otobusten imnip hava almak istedim biraz uzaklastim baktim arkamdan muavin geliyor adimlarimi hizlandirdim ve bu kosmaya basladi.Kolumdan tuttu ve kalcalarima ellemeye basladi nefes nefese kaldim adeta tas kesilmistim tepki veremiyordum boynumu yalamaya basladii eli baca aramdaydi amimla oynuyordu giysilerimin uzerinden. Mola zamani bitmisti gitmemiz gerekiyordu.

Bana bu olayi anlatirsam aileme benimle oldugunu soylerim ve seni okuldan alirlar diyerek tehditler savurdu cok cahildim cok korkmustum bu yuzden istegini mecburen kabul ettim ve otobuse bindik.Yol boyu yanima gelip goguslerimi falan sı kı yordu.Cok yorulmustum ve uyuyakalmisim uyandigimda otobuste kimse yoktu yolculardan sadece ben kalmistim kosarak sofore gittim ve gelmedik mi istanbula dedim adam gulerek gelmedik gelmedik… dedi.Biraz olsun rahatladim ve oturdum orman yoluna dogru girdik sonra durduk.Noldugunu anlamadim sofor kolumdan tutarak beni asagiya indirdi muavinde arkadan gulerek geliyordu aglamaya basladim bi yandan yalvariyordum.Ormanin icine girdik uzerimdekileri yirtarak cikardilar bri altimi cikariyor biri ustumden yirtiyordu bn agliyorum yalvariyorum kcmaya calisiyorum ama 2 kisiden nasil kacabilirm.Uzerimde hic bisey kalmamisti sofor altina aldi beni bagirta bagirta sikti hickira hickira agliyorum.muavin agzima sikini soktu yalamami oyledi red etmeme ragmen yapacak biseyim yoktu.Tassaklarina kadar agzimdaydi siki ve istemesemde yaliyordum soforde amimde gidip geliyordu.

Canim inanilmaz derecede yandi.sonra sofor ters cevirdi ve gotume dayadi sikini girmiyor ama sokmak icin zorluyor bense agliyorum.muavinde abi alta ben gecim bunu ortaya alalim dedi muavin alta gecti ben ustune soforde gotme dayadi sikini biri amimdan biri gotmden sikmeye basladilar acidan bi sure sonra zevk almaya baslamistim ama belli etmemek icin elimden geleni yaptim. Baktim yapabilck biseyim yok bende bu anin tadini cikarmaliydim cunku inanilmaz aci verici ve bi o kadarda zevkliydi domaldim muavin gotumden siktii soforunde sikini yaladim yklasik bu sekilde 2-3 saat sikistik sonra otobuse bindik uzerimde bisey kalmamisti valizimnden yeni giysiler giydm ve otogarda indim sofor ve muavin bunu tekrarlayalim dedi ondan sonra 2-3 kez daha gorustuk ve onlarin evinde yaptik.ilk seximi unutamam hic umarim sizinde unutamicaniz bisi olur ilkiniz bol sikisler..

1 comment:

  1. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    ReplyDelete