Tuesday, August 6, 2013

azgın Ev Sahibimle Fantazim


Ev sahibimizli sikiş fantazimiz gercek oldu hikayesini erkeklerin altatma bölümüne eşim can yazmıştı.

Ev sahibimizle bizim odamızda sikiş yaptığımızı ve bunu kocama anlatmış devamınıda ben yazacagım. Odamızdaki sikişmemizi kocama anlattım sonra eşimde beni anlatıken defalarca o gece sikti devam etmemi söyledi. pazar günü mahalleli pikniğe gitti sabahleyin bende güzel bir hazırlandıktan sonra gelinliğimide alıp 3 kata cıkıp zile bastım ama acan olmadı.

Büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım, yoksa evsahibiz reşat beydemi gitmişti.

Eşi onudamı götürmüştü ?

Üzgün birşekilde aşagıya indim cam kenarına gecip dışarıyı seyrettim bir süre 1.2 saat orda dalmışım önceki günkü sikişi düşünüyor kadınlığım sırılsıklam olmuştu üzrimdeki elbiseleri çıkarttım oşekilde dışarıya bakıyordum. tülün arkasından genelde evde eşim gittikten sonra hepçıplak dolaşırım.

Baktım reşat elinde poşetlerle mahallenin başında göründü, hemen baş örtümü gelişi güzel doladım başıma ve pardüsemide giydikten sonra gelinliğimide alıp alt kattan evsahibimizin ziline bastım.

- Kim o dedi.

- Benim nalan..

- Buyur gel, dedi.

Ayakkabı bile giymeden üst kata çıktım. beni kapıda karşıladı ve hemen orada bir birimize sarıldık dudakları dudaklarıma yapıştı beni kuçaklayıp yatak odasına götürdü ve yatak larının üzerine yatırdı pardüsemi çıkarmadı baş örtümüde çıkarmadan pardüsemin alt düğmelerinin 2 3 tanesini çözdü ve oradan kadınlıgımı yalamaya başladı müthiş zevk alıyordum eşimden sonra 2. kez evsahibinin kollarında bulmuştum kendimi daha sonra beni dört ayak yaptı ve 22 cm y*rağını vıcık vıcık olmuş amc*gıma santim santim sokuyordu.

Eşim can'ın penisi 14 cm idi 8 santim fazla bir o kadar da kalın y*ragı santim santim almaya başlamıştım. ritmik bir şekide beni beceriyordu elleride boş durmuyor gögüslerimi yoguruyordu 15 dakika falan beni kendi yatak odasında becerdi ve geliyorum çıtırım bende gel kocacım am*mı dölle doldur parcala sen benim kocamsın senden çocuk sahibi olmak istiyorum eşim bana çocuk yaptıramıyor seden bari cocuğum olsun diye vb şeyler söylüyordum.

Müthiş bir sarsılmayla bende oda boşaldık sonra banyoya gidip beni güzel bir yıkadı ve yatak odasına tekrar geri döndük gelinliği getirmiş sin benimle bugün evleneceksin dime dedi. bende evet dediğin gibi getirdim ben artık sensiz olamam sonra kendi elleri ile giydirdi ve poşetten kutular çıkardı bir bilezik taktı koluma birtanede tek taş yüzük taktı parmagıma birtanede gerdanlık taktı boynuma küpeler de taktı kulaklarıma hepside müthiş güzeldiler.

Bunlar senin benim altıma yatmaya gelirken bunları takacaksın kocan pez*venginden iyi sakla dedi ve bana benimle evlenirmisin dedi. bende tabiki dedim telefonuyla birini aradı karşı mahallenin imamına söyledim onlar gelecek dedi aman allahım ben neler yapıyorum dedim içimden ve zil çaldı 3 kişi geldi ben yatak odasındaydım kapıdan baktım reşat geldi karıcım gele bilirsin ve içeriye geçip sandalyeye oturdum hoca sorularsordu ve reşat beyi kocalığa kabul ediyormusun dedi 3 defa ben hert seferinde evet ediyorum dedim hiç düşünmeden 2 kişde şahitlik ediyoruz dediler ve onları yolcu etti.

Yeni kocam ve yatak odasına geçtik saat gündüz 12 den akşam 6 yakadar evin her yerinde reşat beni gelinliğimle baş örtüm defalarca dölledi beni amımı ve götümü darma dağın yaptı sonra beni giydirip yolladı işte eşime böyle anlatıyordum eşim can kıp kırmızı olmuş sanki bayılacak gibi olmuş öylece dinledi beni s*kecek hali kalmamıştı. 56 defa s*kmişti zaten.

Bana dedi bittimi dedi.

Evet aşkım bitti dedim ne yaptın sen dedi bende kendisinin beni böyle yoldan çıkardığını bunun suçlusu kendisinin olduğunu söyledim beni hep mağdur ettiğini işten başka bişley düşün mediğini söyledim gözlerinden yaşlar akmaya başladı tamam tamam şaka sadece fantazi dedim ya bu bilezik ve diğer takılar dedi. üskattaki komşu 5 ay önce evlenmişti ondan emeneten aldım eşime göstereyim banada ileride böyle takı alsın dedim oda verdi.

Yarın verecem ikimiz verir sabah işe gitmeden dedim ve eşime sarılıp dudaklarından öptüm aşkım beni nekadarda kıskanırmış dedim. bana dediki senden iyi filim yönetmeni olur dedim bende hocam sensişn senin talebenim dedim ve dahaki günlerde eşim baya bir fantazi kurmuyordu ama yine basladı. bende alışmışım bende yapamıyorum fantazisiz bunun sonu nereye gider bilmiyorum cevrem de benim gibi kapalı kadın yok derleşecegim konuşacagım bende bayan24.net e yazıyorum.


Benim gibi fantazi kuran fantazisiz yapamayan hemcinslerime yalvarıyorum herşeyi konuşup derleşecegimiz arkadaslar benim hfz1985@hotmail.com msnyi eklesinler sadece bayanlar tesettürlü bayan arkadaşlar önceliğimdir..


No comments:

Post a Comment